Friday 25 March 2011

bller laki x de( out station ) suke ke x????

                  salam ..semua..mmm pa yg nk ku cter ek ri ni..tpi yg pstinyer mood x brapa ok..klu ikutkn spttnyer ri ni aku off..tpi alih2 ader majlis penyampain sijil n pelatih belia nk mai daftar..so aku mai la mnghdrkn diri..
               klu x confirm aku dok melepak kt umah..main2 ngn ank..n kemas2 umah..dhla pg td ujan memnjang..klu tarik comfoter nie msti best nie..kn plak berdakap ngn ank2 ku..nk berdakap ngn laki pn..laki out station..
          n time nie la aku bru free..leh update blog..le laki aku xde kn..mmg sush ati n kelm kelabut rsnyer..nk settle ank,nk g keja la..mlyn karenah ank2..mcm..aku mama kpd sepsng chaya mata.yg si abng umo 4thn lbh..nn si adik umo 1thn lbh..antara adik n abg nie..abg tu yg mnja lebey..klu nk isap susu confirm nk dok atas mama dia..yg adik ukut terjah je..asl ader bntl n susu,,jln je..
       klu laki ku ader..kul 7.30pg kterorg kuar dh dr umah..n rutin dia ..memla atr ank g umh pengasuh ,pastu aku ke opis n lastly smpai la ke opis dia dlm kul 8.20..itulah rutin harian brkrj kmi....klu dia xder..aku yg taje over smua..yela klu mngkit nk mndi..klu ank jg ,kn mlyn ank lg..pujuk2 lu..bru leh mndi..( klu sib baik dan (sempt) mndi ) klu x..aku kn biarkn ank melalak dpn pntu bilik air sementara aku dengn cptner memandikan diri..TAPIII..klu laki ader dia leh jg ank sementara aku mndi..n pas aku mndi n solat..laki n ank2 still tidur aku akn g mnyiapakn pakaian n bancuh susu ank.( slalunyer time nie laki ku dh msk mndi )
             TPIII..klu laki xde..aku akn klm kabut nkk menyiapkan ank2..nk kn tkr pampers la..n yg si abng tu..klu pg mangkit..tido x puas..mla la wt perangai..(pg td pn nk isap susu ngn mama) yg mama lk nk kn g ppis..rush sgt..ee lp plak..klu laki xde aku akn kur dr umah kul 8.30pg..hehhe( mjrla keja ngn family)klu keja ngn org,,mmm xtaula ..nth2 x smpai sebulan kn notis..hhahaa
             tu la kdng le pk..mmm payah jgk ye laki xde nie..tpiii le ader yg x puas ati or gaduh mnja2..( lumrh dlm kawen nie..time syok..syok,,time bergdh..bergdh..mcm2..rgm org yg berkhwin..cm pepth P.Ramlee..Sedangkn ;lidah lg tergigit..inikn pulak suami isteri..) dlm ati ngh geramm..xkn out station ke bulan nei..hehhee..mls nk tgk mka..yel angn mood kureng..so mcm2 la yg x kna..aku mmg percy pepatah..sayang bini tinggal2kn..n syang ank tang2kn..mmg tul..yela kdng2 kter bini-bini nie nk gk adre space n rilek2kn diri..nk wt ska ati pa pn..nk melpk depn tv tgk cter yg kter suka tnpa laki menukar channel nk tgk bola..( yela  aku suke tgk cter desperate housewife tpi dia kter cter mngarut..)
                  TPIIII..le msk 2-3 hri mla rindu kt si laki tu..n ank2 pn pakat tnya..mama..mama..abh mn..?xpn ank2 le tgk tmpt yg menarik..cm air terjun ke or shoping komplek ke..mla la gtau kt mama..mama..nk g situ..n mama pn mnjawp..kter tnggu abah ye...nnti abh lik kter g..( padahal yg si mama tu boleh wt g..tpi x dan nk kepung si ank2 tu..)
            kesimpulan nyer..mcm mn geram or skit ati ngn laki..dia still laki kter..n ader gunayer le x gado2..hehe..cm2 bnda dia blh jd penolong dlm diam2 kter x sedar..betapa kter memerlukn seorg LELAKI..merangkap SUAMI>>



glitter-graphics.com

0 comments:

Post a Comment