Wednesday 23 March 2011

diet ke x diet nieeee...

hjt d hti memg nk diet..nk kecilkn skit saiz punggung n peha n perut yg ,,si hubby pn dh tegr..ai sayang nmpak kembang semankuk dh nie..hehe..cmner tu..so sejk ri tu mngamalkn kuantiti mknan yg skit n sit up..mulala cri produk2 ntuk mengempiskn pert..dulu x perasan pn kter pnggung n peha naik,,wktu juz highlight kt tummy je..
yg leh naik kt pungung n peha nie kes ader mkn stu makjun..memla tu ingtkn makjun nie mncntikan n menaikan bumper ku nie congek skit..wktu klu pkai suar pn rs cm montot je punggung nie..rs gedik la sekejp...tpi synger x lm...le nk pkai bju kurung tru rs cm ketat je kt are paha tu..n mula la rs x syok...dlm ati..aaha la aku dh kembang...wpln kdng2 aku bertnya pd org seke;iling ku yg dh berkhwin..depa ala biasala dh kawen nie kn berisi skit..brula sedap d peluk..depa kt bkn aku yg kta tau..tpi aku la yg x biasa..sush ati ooo..lg2 ke si hubby menegur..sp sker..
so aku pn melncrkan diet..mlm2 mkn buah je..tiap2 mlm aku akn pkai krim yg pns n detox kaki..n aku akn skipping tiap petng n sit up..tpi x nmpk pn perubh..cm biasa je aku tgk..so aku pn fed up..le aku fed up..aku dh krg wt exercise..tpii aku kurg kn mkn..klu g mkn nasi tu aku lbhkn sayur..n aku pn mnm kopi 2b model..sm ader aku mkn x ikut rutin atau aku yg x nmpak perubhanner...
aku nyer tmpt keja tul2 tgh pekan..setiap selasa n rabu ader pasar mlam..n menu aku d pasr mlm slalunyer yong tau fu..bygnkn jln kaki x smapi 3 minit..dh smpai d tapak pasar mlm tu..n arie nie plk ( khmis ) ader pasar tani..( d tmpt yg sama gk )..n menu aku pg nie,..sate ayam yg sedap ngn kuah kcng..pastu cmner nk diet nie...alahai..

glitter-graphics.com

0 comments:

Post a Comment